Ajajabaja....

Ja nu har jag då varit slarvig som min trogne läsare Kim påpekat.... Jag ska skärpa mig genast.
Den sista tiden har varit hektisk, men rolig. Mycket händer på jobbet och barnen tar ju sin lilla tid i anspråk också.  Veckan som gick var jag och barnen mycket ensamma då Fredric jobbade som en tok.
Måndagen bjöd på en tur till röntgen för att kolla lillstrumpas arm och eventuellt byta gips. Vi kom snällt in vid niotiden på morgonen och satt där och väntade. Röntgen gick bra och allt låg som det skulle.BRA då skulle vi bara träffa läkaren oxå.
Men det visade sig inte vara så lätt. Efter fyra timmars väntan frågade jag lite försynt om dom glömt bort oss. OOOOHHHH NEJ! så här lång väntetid är vanligt. varav min följdfråga blev: - Då är det okej om vi går bort och köper något att äta för nu är lillen hungrig??? - Nej absolut inte då kan ni missa läkaren.....

Kom ihåg både hängslen och livrem om ni ska till sjukan för det lär behövas.....

Min lilla sångfågel maximilian kämpar på mied sin körsång. Tänk er Zlatan låten.... men byt ut Zlatan mot Jesus. Det sjunger han hela tiden.
Texten går så här:
Ingen hjälper människor som han
Jesus Jesus
Starkare än en superman
Jesus jesus osv.....
MMMMMM det är kyrkan som håller i körsången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0