Kalla fötter....

Nu lurade jag er allt!!!

Det var inte mer spännande än att jag just nu fryser om fötterna. Det är svinkallt ute och blåser isbjörnar. Det är vid den här tiden varje år som jag ångrar hundköp. Eller det har jag iofs gjort flera gånger det senaste året med tanke på Nalle.

Nalle är ju vår Grand Danois som precis blivit ett och ett halvt år gammal. Han har tuggat sönder tolv par skor, ett vinställ, gjort några barbiedockor benlösa, slaktat några gosedjur och ätit upp en luftmadrass. Lägg till att äcklet smalat i sig ex antal bajsblöjor som han hämtat i soptunnan innan jag lyckats få honom att fatta att det är äckligt.
Det har hänt en och en annan gång att jag ångrat mig ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0