Ohlalala....

Jag har minsann varit flitig på vår nya träningsmackapär...  Loosat 1,5 kilo och känner mig asnöjd.
Blänger på Fredric där han sitter i soffan med sin macka men jag cyklar på...
Hade min kära vän Reneé på besök i torsdags kväll, hämtade upp hennes barn när jag hämtade mina troll på dagis. På det sättet fick hon pyssla med sitt i lugn och ro och sen kunna komma och äta utan att behöva bekymra sig om nåt. Det känns väldigt skönt att kunna göra så för någon.
Vi har det så otroligt mysigt när vi träffas, barnen leker och vi kan prata i lugn och ro, tycker verkligen om henne.... Hon betyder mycket för mig, vi vänder utochin på våra tankar och känslor.

Blir jag riktigt ledsen vet jag att jag kan ringa henne och tvärtom. I torsdags kom hon med en väldigt vacker bukett med orangea rosor till mig, så där bara... Och det gör mig så glad, dessutom ser hon att det händer grejor nu när jag börjat träna.... Att rumpan kommit upp på högre breddgrader och sånt som ingen annan tycks lägga märke till. Kort sagt hon gör mig glad. Tack för att du finns gumman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0