Scrapbooking med familjen....

Eller med barnen i allafall....

Jag har lixom hittat min grej som får mig att stänga ute alla bekymmer. Först bakade jag seriefigurstårtor, men jag insåg plötsligt av en händelse att byxorna inte passade längre.... dags att byta hobby....
Då hittade jag världens grej, SCRAPBOOKING!!!  Åh det är så roligt att klippa och klistra med bilder, knappar och allt möjligt mojs man kan hitta. 

Så idag skulle vi då göra ett gratulationskort till kusin Sofia som fyller år i morgon. Sagt och gjort, vi kastar fram saxar, klister och diverse papper och bokstäver. Maximilian kastar sig in i kreativiteten och klipper för glatta livet tills nästa katastrof händer.... ..... ..... ..... (Cirkustystnad.).... 

Just det, han klippte sönder tröjan... Åja nu var det ingen stor katastrof, men min prins blev så ledsen att han gjort det och sa förlåt och att det inte var meningen sju hundra gånger ( lite överslagsräkning där).

Vi torkade alla tårar, bedyrade att det inte var någon fara för tröjor fanns det gott om, och pysslade vidare....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0