Sjukhuset nästa.....

Ja det var väl bara en tidsfråga innan han hade sönder gipset, terrorist lillstrumpa...... Idag var det då dag för den slutgiltiga smällen som fick gipset att smulas sönder till små partiklar och inte ge nåt stöd alls. Framåt lunch så fick jag snällt besked om att det är lika bra du beger dig in så dom får titta på det där.

Sagt och gjort, jag hämtar lillstrumpa, ringer min klippa till vän och frågar om mina barn kan följa med henne hem om inte vi hinner tillbaka. Tack gode vad som nu finns däruppe att man har vänner.
Nu blev det inte så långrandigt på sjukan den här gången, dom tyckte han erkade för pigg för en röntgen till och sen höll han sån låda i lekrummet att dom säkert tänkte:- vi gipsar om och skickar hem så vi får lite lugn och ro.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0