Ursäkta, vad sa du???

Ingen har ju missat att jag har tre pojkar som har humör, humor och väldigt mycket vilja.... Igår beslutade vi vid frukosten att det skulle vara trevliga dagen, ja en sån där dag när man vänder allt så det blir trevligt istället för att bråka om saker.

Sagt och gjort, vi plockade undan frullen, mamma skulle fixa frisyren och hitta lite kläder och jag hör hela tiden mina små änglar i bakgrunden. Lekte tillsammans och hjälptes åt. Varav mamman i sitt stilla sinne tänkte att vi får ha trevliga dagar oftare.
Krasch!!!!! Ävlar arg jag äj! Vill va i fjed. Inte pjata dig längje....

Jajajaja... Det höll i tio minuter i allafall. nästa gång kanske femton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0